Гарантія
На всю продукцію, придбану в інтернет-магазині "ДомоБит", надається гарантія. Гарантійний термін може змінюватись в залежності від бренду та категорії техніки. Під час доставки товару необхідно перевірити гарантійне свідоцтво. У ньому має бути зазначена дата продажу та проставлений штамп магазину. Якщо така інформація відсутня, то початок терміну гарантії обчислюватиметься не з моменту передачі товару клієнту, а з дати виготовлення техніки.

Під час приймання товару зверніть увагу на відсутність у нього механічних пошкоджень, а також перевірте його комплектність. На випадок необхідності звернення до сервісного центру, а також обміну або повернення товару зберігайте гарантійний талон, чек і експлуатаційну інструкцію.

Порядок дій при виникненні поломки в період дії гарантії

Зателефонуйте в сервісний центр, координати якого вказані в гарантійному талоні.
У телефонній розмові з сервісним відділом детально опишіть проблему, що виникла.
Дочекайтеся співробітника СЦ, який зможе провести ремонт техніки.
Фірмова гарантія не поширюється: на несправності, які виникли в результаті неправильного монтажу техніки; на дефекти, що з'явилися внаслідок неправильної експлуатації або догляду за пристроєм; на знос прилад при надмірно інтенсивному використанні; на механічні або інші пошкодження, які виникли в результаті перебоїв в електромережі.